Помогай бездомным животным Украины. Присоединяйся!

Категорії каталогу

Форма входу

Логін:
Пароль:

Пошук

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 55
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

Ми вже до тої Аршиці і так, і сяк... з одного боку, з іншого... як кавалєр до дівки. ) Ну нехай ще, як сказав Андрій, до весни погуляє! ))

Цього разу вирушили шукати Аршицькі озера...

Приїхали в Осмолоду, заїхали до Віктора і Юлі Худяків, власників туристичного притулку "Арніка", плюс Віктор ще й рятівник та гід, трохи побалакали по ділу і просто, тоді доїхали автом до Мшани ще біля 5-6 км, і пішли... Компанія вже випробувана: я, Рената і Андрій.
Мои файлы | Переглядів: 1014 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 05.09.2012 | Коментарі (0)

Давно вже мені муляла слух ця назва... ) І ось звершилось - моя прем*єра на Братківській. Весь хребет правда ще не пройдений, що лише на краще, адже є суттєва причина потрапити сюди іще...

Для затравки ;)

Мои файлы | Переглядів: 805 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 21.08.2012 | Коментарі (0)

Отак воно буває: одні мріють - іншим випадає...

Це я до того, що Олег давно мріє про "матрасний" похід, тобто відпочинковий, або ж прогулянковий, щоб нікуди не бігти і мати час для медитації і сну. А я зовсім про такий і не мріяла, а от - випало... )
Вже традиційно у липні Рута з бабою-дідом на морі, тож маємо можливість вільніше планувати свій час. Але от знайти на похід компанію виявилося важко... Але можливо. Віка, яка нещодавно ходила зі мною на Попа Івана, погодилась на нову авантюру. Не дивлячись на всі заважаючі обставини: робота до ночі, два ДН - на роботі і вдома, якась випадкова знайома, яку треба було транзитом перепровадити з Польщі через Львів і кудись там далі, чоловіка, який збирався їхати до Польщі, а також складав їй наплічник за браком часу у самої Віки, ну і в понеділок на роботу на 7.30 ранку... Це я все до того, що поклику гір опиратися неможливо: вже як кличуть - то кличуть )).
Я теж добряче попарила собі мізки у п*ятницю, намагаючись втиснути маршрут походу в наші рамки, продумати варіанти добирання і таке інше...
Але ми були винагороджені за свої "труди"...
Мои файлы | Переглядів: 617 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 17.07.2012 | Коментарі (4)

Травневі свята провести в горах - то добра традиція для всіх поважних туріків, особливо Першотравневі, оскільки з 30 квітня на 1 травня ще й припадає Вальпургієва ніч... Тож після недовгих роздумів потипу "хачулія-магулія" зібралась знайома вже компашка: Андрій, я і Рената. Маршрут затвердили без вагань. Поїхали...

Вигляд з Горгана Ілемського. Зліва - хр. Аршиця, справа наліво - г. Яйко Ілемське, г. Молода, г. Грофа...

Мои файлы | Переглядів: 517 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 08.05.2012 | Коментарі (2)

Продовження

Вигляд з перемички. Справа - г. Вухатий Камінь, зліва направо - частина Чорногірського хребта

Мои файлы | Переглядів: 378 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 04.05.2012 | Коментарі (0)

Зовсім несподівано прозвучала пропозиція від давнього друга Ліона сходити кудись в гори посеред тижня. Я - завсігда пажалуста! )

А оскільки разом з дорогою у нас було трохи більше 3-х діб, то я розкатала губу, замахнулась на святе - державний кордон! З Румунією. Про Мармарош мрію давно, з того часу, як побувала там одного разу доволі давно, і доволі несвідомо. Треба повторити. Але от прикордонники ж... не завжди пускають. Хочуть дозвіл, маршрутний лист і "много мєлкіх услуг"... Після деяких вагань, вивчення території і видруку мап місцевості, все ж розробила маршрут. І тут же завагалась - а як не пустять?

Тут же намалювався варіант №2 - Чивчин. Знову вивчення матеріалу і т.п... На користь Чивчина в першу чергу було те, що вихід туди зі сторони Шибеного, звідки можна піти також на Попа Івана Чорногірського, якщо прикордонники таки упруться і не пустять на кордон.

Вирішено було винести остаточне рішення в дорозі, не пізніше Татарова...

Мои файлы | Переглядів: 493 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 04.05.2012 | Коментарі (0)

Повертались ми з гір, і було трохи сумно, як і завжди зрештою, коли повертаєшся з гір. І хотілося хоч трохи ще затриматись неподалік, чайку попити чи що...

Намічена крапка перед Яремче виявилась зачиненою - обливний понеділок, і ми вирішили - а чи не попити нам чайку власне в Яремче - центрі карпатського туризму так с-зать. До того ж виявилося, що Рената у Яремче ще не була, тож тре було негайно виправити таке прикре непорозуміння.

Мои файлы | Переглядів: 414 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 18.04.2012 | Коментарі (0)

Білим слоном називають засніжені руїни обсерваторії на вершині гори Піп Іван Чорногірський (2022 м). ПІЧ - другий по висоті після Говерли і відповідно друга найвища точка України :) замикає Чорногірський хребет з південного сходу.

Була я там 4 з половиною рази )), з половиною, бо останній раз за браком часу і через недружні погодні умови не підіймались на саму вершину, а повернули одразу на хребет в сторону Говерли. І всі рази то було літо-осінь, засніжену обсерваторію бачила лише на фото... А хотілося побачити на власні очі.

І от нарешті - хоч і не зима, але снігу ще доволі - вибралися на сам Великдень, поближче до Бога ).

Мои файлы | Переглядів: 950 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 18.04.2012 | Коментарі (0)

Нарешті відкрила сезон. А то вже майже півроку нікуди не ходила, засиділась вдома, і занудилась. А тут:

Прийшла весна, прийшла красна

Гаївочку нам принесла

Принесла нам гаївочку

А для хлопців мандрівочку, гей!..

Так співають дівчата, але мене, напевно, швидше можна приписати до хлопчачої компанії...

Мои файлы | Переглядів: 566 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 06.04.2012 | Коментарі (2)

Користуючись відсутністю малючка (Рута на морі з бабою й дідом) нарешті вибралися в похід у гори.

Бо за останні чотири роки (вагітність + Рутиних 3 р.) вдавалось робити переважно лише короткі вилазки у Сколівські Бескиди. Хоча було й пару «серйозніших» походів.

Але хочеться трохи повернутися назад, в анали історії ): як усе почалося…

кінець липня 2011 р.

Мои файлы | Переглядів: 421 | Завантажень: 42 | Додав: mijmaliuk | Дата: 06.09.2011 | Коментарі (2)