Категорії каталога

Главная » Файлы » Мои файлы

В категории материалов: 55
Показано материалов: 31-40
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 »

Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Щось давно тут гір не було, але краще хоч щось... )

Спонтанно поїхали у неділю до Жовкви, маю я симпатію до того містечка, із симетричним правильним плануванням та архітектурним ансамблем європейського рівня... тю ти, через ту нездалу політику це вже як анекдот звучить...
Мои файлы | Переглядів: 371 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 29.10.2013 | Коментарі (2)

Подруга Рената хотіла поїхати кудись на вихідні. Попередній план ночівлі в наметах був одностайно відкинутий з причини підхворкуватості частини команди та холодних ночей.
Вирішили поїхати кудись на один день. Недовго думали і поїхали по ближнім замкам. Спочатку планувався Олеський з Підгорецьким, на прохання Ренати до нього долучили ще й Золочівський, щоб уже повністю охопити нашу "золоту підкову".

Вхід до Олеського замку               Рів навколо Підгорецького замку            Внутрішній двір Золочівського замку із Китайським палацом

Мои файлы | Переглядів: 765 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 13.09.2013 | Коментарі (0)

Рівно через тиждень нас знову занесло в Тустань ).
Історія така: мали їхати з друзями до Кам*янецького водоспаду, поблизу якого перебував у спортивному таборі їх син Захар. На прохання тренера відвідини Захара відмінились, тож постало питання: куди податися? – авто є, всі чотири сторони теж на місці...
Мои файлы | Переглядів: 406 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 14.08.2013 | Коментарі (0)

Колись... не так уже й давно, але все ж, я випадково потрапила на Фестиваль середньовічної культури на Урицьких скелях, котрий виявився власне першим фестивалем "Тустань", кажися, то було у 2006-му..

Самі Урицькі скелі я тоді також побачила вперше, і головна увага припала їм, а не самому фестивалю, котрий був таким собі фоном для мого знайомства зі скелями. До того ж, я приїхала з великою шумною компанією лише на кілька годин, з великою "поляною" зі собов (для мене взагалі загадка, навіщо було з тим усім і відповідною "програмою" їхати так далеко ), але я тішуся, що мала змогу познайомитися з Тустаню).
Лицарські бої та решта розваг я бачила одним оком, а от музична сцена запам*яталась краще, оскільки зустріла там знайомих музикантів, з якими після їх виступу ще раз пішла на оглядини скель. Якось так нам добре пішли оглядини ), і взагалі час промайнув як одна хвилина... Одним словом, коли ми повернулись до нашої/моєї/тобто моїх друзів "поляни", щоб троха їх розважити музикою, а заодно пригостити музикантів, моє товариство сиділо вже на сумках і з докором дивилося мені прямо в очі )). Був уже вечір, і пора до Львова...

Минулого року я знову потрапила на Урицькі скелі, вже після фестивалю. За кілька років там відбулись деякі зміни: стежки виклали дошками, перекрили прохід між скелями, де стежина доволі стрімко вилася вгору, нагорі зробили настил з парканчиком, частокіл примайстрували місцями і таке... Репорт про ту поїздку є кількома матеріалами нижче.

Такий короткий екскурс в "історію" ).

"Тустань-2013", лицарські турніри: двобій вдень                                       Кінні змагання ввечері
Мои файлы | Переглядів: 539 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 07.08.2013 | Коментарі (0)

Поки Рута з моїми батьками ще на морі, я поспішила в гори знову. Олег цього разу вирішив залишитись з котами ).
Мій гірський товариш Юра відгукнувся на мій "клич" і запропонував закарпатський хребет Пішконя, який давно маячив на "бекграунді" моєї пам*яті, оскільки був відвіданий кілька років тому в дощі й тумані і залишився в голові як "незарах." До того ж пару років тому я бачила його масив з Колочави, коли ходила на Стримбу і Красну, і от – дочекався, я йду... )

Колочава з Пішконі
Мои файлы | Переглядів: 589 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 01.08.2013 | Коментарі (0)

Не пройшло і кілька місяців, як ми знову спромоглися вибратись у гори... Нагода слушна – Рута традиційно на морі з бабою-дідом, погода помірна... от тільки коти! Але подолали і цю перешкоду – друзі погодились зайти погодувати. А також іншу: у черзі за квитками довідалися, що улюблений електропотяг Львів-Мукачево знову змінив графік і уже поїхав у гори, на автостанції потрібного автобуса не передбачалося, квитків на потяг Одеса-Ужгород не було. Але ми попросилися – і нас взяли...

Воловець
Мои файлы | Переглядів: 405 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 25.07.2013 | Коментарі (0)

Відкриття сезону цього року ДУЖЕ забарилось. Так, що вже навіть слово НАРЕШТІ не відображає того відчуття, яке переживає людина, яка після тривалої перерви вирвалась у гори...

Мои файлы | Переглядів: 786 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 08.05.2013 | Коментарі (0)

Багато разів чула від свого друга Мирона про Набивки, на які він любить ходити. Спочатку я взагалі не уявляла собі, де це. Згодом, коли почала нарешті орієнтуватись у горах, приблизно вже уявляла собі, де. Але навіть подумати не могла, що це та ж сама вершина, на яку і я люблю ходити (з легкої руки мого іншого товариша по горах), і яку ми називали Зелемінь. Про те, що це не Зелемінь, я дізналася невдовзі перед тим, збираючись на Кудрявець... І от. Виявляється – це Набивки, а ніякий не Зелемінь чи Зелем*янка, хоча хребет Зелем*янка дійсно пролягає там – так пише на мапі.

На горизонті по центру плоска вершина – Набивки                                     Зліва найвища точка – вершина Парашки

Мои файлы | Переглядів: 418 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 27.10.2012 | Коментарі (0)

Треба було кудись сходити на один день. Тобто кудись в гори. Куди ж іще як не в Сколівські Бескиди? Оскільки ніхто з команди не був на Кудрявці (аж дивно!), тож вирушили туди за наступним маршрутом, запозиченим на безкрайніх просторах інету. Вертались через вершину Зелемін, назву якої я раніше успішно плутала з хребтом Зелем*янка.

Мои файлы | Переглядів: 578 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 20.10.2012 | Коментарі (0)

Випала нагода покачумати серед тижня, махнули з друзями на Урицькі скелі, оглянути відоме наскельне місто-фортецю Тустань. Якось, кілька років тому, я вже бувала тут, на однойменному фестивалі, але серед маси народу і подій оглянути толком саму пам*ятку природи й архітектури не вийшло...

Тож виїхали ми у четвер. Чи довго, чи недовго їхали, а таки приїхали. 22 км дороги від повороту в Дубині на Корчин до, власне, фортеці – яма на ямі... Ну і всілякі взірці народної творчості при дорозі. )

Мои файлы | Переглядів: 553 | Завантажень: 0 | Додав: mijmaliuk | Дата: 05.10.2012 | Коментарі (0)